Když vám nečekaná tragédie rozkolísá svět, uvítáte jakýkoliv pevný bod. Divadelní režisér Kafuku, zvyklý každý den řídit své auto, si proto zoufá, když mu v divadle proti jeho vůli přidělí osobního řidiče. Nečekaný souputník má ale i světlé stránky. Rjúsuke Hamaguči si za jemný, v náznacích odvyprávěný příběh po právu odvezl z Cannes Cenu za nejlepší scénář.
Když vám nečekaná tragédie rozkolísá svět, uvítáte jakýkoliv pevný bod. Pro divadelního režiséra Kafukua je to každodenní cesta autem do práce, během níž poslouchá kazety s aktuálně zkoušenou inscenací. A tak si zoufá, když mu v novém angažmá proti jeho vůli přidělí osobního řidiče. Nečekaný souputník má ale i světlé stránky. Krátce poté, co si na Berlinale vysloužil Velkou cenu poroty za Kolo štěstěny a fantazie, uhranul Rjúsuke Hamaguči i publikum v Cannes. Komorní, v náznacích odvyprávěný příběh vepsal do subtilních dialogických scén i do mlčenlivých, o to vrstevnatějších výjevů, aby si po právu odvezl Cenu za nejlepší scénář.