Paříž, 13. obvod
Horizonty / 2021 / Les Olympiades / Francie 2021
Emilie pracuje v call centru a přitahuje ji její nový podnájemník Camille. Toho ale víc zajímá Nora, s níž začne pracovat v realitní kanceláři. Nora pro změnu po nocích videochatuje s cam girl Amber… Jacques Audiard v energicky natočeném černobílém snímku svěžím způsobem přibližuje život současných třicátníků, lehce tápajících v životě a vyhledávajících spíše nezávazný sex než vážnější vztahy.
Emilie pracuje v call centru a přitahuje ji její nový podnájemník Camille. Toho ale víc zajímá Nora, s níž začne pracovat v realitní kanceláři. Nora pro změnu po nocích videochatuje s cam girl Amber… Renomovaný francouzský režisér Jacques Audiard letos v canneské soutěži představil energicky natočený černobílý snímek, v němž svěžím způsobem přiblížil život současných třicátníků, lehce tápajících v životě a vyhledávajících spíše nezávazný sex než vážnější vztahy. Děj snímku, na jehož scénáři se spolupodílela výrazná francouzská filmařka Céline Sciamma (Portrét dámy v plamenech), zasadil do čtvrti Les Olympiades v pařížském 13. obvodě.