Onoda
Japonsko, 1944. Dvaadvacetiletý Hiroo Onoda dokončuje speciální vojenský výcvik. Na rozdíl od sebevražedných letců kamikadze, rekrutovaných ve stejné době, aby za Japonsko položili životy, Onoda zemřít nesmí. Za žádnou cenu. Nečekaný hit canneského festivalu o etice války, podobách vlastenectví, jemném mužském přátelství a samotě.