Všechno nejlepší, Chiaro!
Rodina Guerrasiových slaví osmnácté narozeniny nejstarší dcery, brilantní talent italské kinematografie však častěji upírá pohled na její patnáctiletou sestru Chiaru. Na láskyplnou sourozeneckou rivalitu, ale i na Chiařin šok z náhlého zmizení zbožňovaného otce. Carpignano zůstal i ve svém třetím filmu na jihu Itálie, území drásavých rozporů, absolutní lásky, znepokojivých pohledů a vlastních pravidel.
Rodina Guerrasiových slaví osmnácté narozeniny nejstarší z dcer, ve svém třetím filmu však brilantní talent italské kinematografie upírá pohled častěji na její patnáctiletou sestru Chiaru. Na láskyplnou sourozeneckou rivalitu, ale i Chiařin šok z náhlého zmizení zbožňovaného otce. Carpignano zůstal v Kalábrii, území drásavých rozporů, absolutní lásky, temných pohledů a vlastních pravidel. Stal se hrdým adoptivním synem marginalizovaného Jihu, své lidi portrétuje s nelíčenou vřelostí a pochopením, s obdivuhodnou autenticitou a naturalismem člověka, který poměry zná a rozumí jim. Drama Všechno nejlepší, Chiaro! bylo vyhlášeno nejlepším filmem sekce Quinzaine des réalisateurs na letočním festivalu v Cannes.