Charismatický vtipálek Ali, pečlivě skrývající smutek v srdci, potkává jednoho dne sympatickou Avu se srdcem na dlani a dávným traumatem. Přeskočí jiskra, rodí se romance. Šarmantní snímek vypráví s neodolatelným humorem a bez kašírování reality o lásce, o hledání útěchy a o důležitosti Boba Dylana. Divácký hit letošního festivalu v Cannes.
Charismatický vtipálek Ali (Adeel Akhtar, známý z kultovní komedie Čtyři lvi či ze zahajovacího filmu MFF KV 2017 Pěkně blbě), pečlivě skrývající smutek v srdci, potkává jednoho dne sympatickou Avu (Claire Rushbrook, Tajnosti a lži) se srdcem na dlani a dávným traumatem. Přeskočí jiskra, rodí se romance. Šarmantní snímek vypráví s neodolatelným humorem a bez kašírování reality o lásce, o hledání útěchy a o důležitosti Boba Dylana. Autorkou diváckého hitu letošního festivalu v Cannes je jedna z nejrespektovanějších britských filmařek Clio Barnard, která před jedenácti lety osobně představila karlovarským divákům svůj pozoruhodný dokument Arbor.