Na cestě
Čtyřčlenná rodina projíždí autem malebnou, hornatou íránskou krajinou. Záhy však začíná být jasné, že se nejedná o obyčejný rodinný výlet… Panah Panahi ve svém pozoruhodně vyzrálém debutu projevuje neobvyklý cit pro zachycení dynamiky rodinných vztahů a přináší vřelý portrét jedné rodiny i road movie, kde smích prostupují slzy a hlasitá hudba. Snímek byl s úspěchem uveden v sekci Quinzaine des Réalisateurs na letošním festivalu v Cannes.