Babij Jar. Kontext
Sergej Loznica zavádí ve svém novém dokumentu diváky na území Ukrajiny okupované nacistickým Německem a prostřednictvím výhradně archivních, unikátně zrestaurovaných materiálů přibližuje pozadí tragické události, k níž došlo v září 1941 v blízkosti okupovaného Kyjeva – masakru více než 33 000 židovských obyvatel. Loznicův sedmý snímek uvedený v Cannes přináší mrazivé svědectví o této události a zasazuje ji do širšího kontextu.