Vymezení
Naše osobnost reaguje na externí podněty tak, že se vůči nim vymezí. Mladá žena hledá byt v rušném velkoměstě a snaží se přemoci všudypřítomné odcizení a nalézt blízkost. Zvláštní uznání poroty v Národní soutěži na Pragueshorts Film Festivalu 2021.