A tu se zjevil princ
Na divadelním workshopu pro mládež naváže jeden z účastníků sexuální vztah s o něco starší dívkou. Není to celé tak trochu omyl? Okolí reaguje různě, ale chladným vztah nenechává nikoho. Nejlepší film Národní soutěže na Pragueshorts Film Festivalu 2021.