Vycpaný
Černá hudební lovestory o taxidermistce, která hledá člověka, kterého by mohla vycpat, a o muži, kterého nalezne na internetu a který je ochoten všeho se vzdát výměnou za příslib věčné lásky. Cena diváků na Pragueshorts Film Festivalu 2021.