Do sebe zahleděný vesmír golfového hřiště je odrazem celé společnosti. I když nová pomocnice na hřišti Isabel se ještě stále učí novým pravidlům, pomalu hledá způsob, jak začít podrývat systém. Hlavní cena poroty v Mezinárodní soutěži na Pragueshorts Film Festivalu 2021.