Konec utrpení (Návrh)
Sofia má opět panický záchvat. Spojil se s ní vesmír. Rozhovor jako z jiného světa. Planetární symfonie pro Mars, kde lidé sní v bdělém stavu a bojují za lásku. Zvláštní uznání poroty v Mezinárodní soutěži na Pragueshorts Film Festivalu 2021.