Vortex
Obraz rozdělený na dvě části, manželský pár, dvě postavy, které se pomalu ztrácejí nejdříve ve svém bytě plném knih a vzpomínek, následně i ve svých vlastních myslích. Dario Argento a Françoise Lebrun excelují v novém filmu Gaspara Noého, ve kterém je psychedelie nahrazena psychologickou studií rozpadu jedné osobnosti.
„Život je jako sen, je to tak? Ano je. Je to sen ve snu…“ Tak si připíjejí postarší manželé na terase svého bytu. Zdají se být zdraví a spokojení. Jenže klid podzimu života začíná pomalu rozežírat zákeřná nemoc, jež způsobuje, že se Françoise ztrácí nejprve v ulicích Paříže, brzy i ve své vlastní mysli. Její manžel, bývalý filmový kritik, by se o ni rád postaral, ale i jemu docházejí síly… Obraz je rozdělený na dvě části, a tak divák nepřichází ani o vteřinu filmového času, kdy se obě postavy v podání mistra hororů Daria Argenta a francouzské hvězdy Françoise Lebrun snaží přežít své stáří. Gaspar Noé přichází se snímkem, který chce věnovat všem, „jejichž mozky se rozloží dříve než jejich srdce“.