Hasan
Letní slunečné počasí, lehký větřík, nádherná turecká krajina a uprostřed ní Hasanovy pozemky plné ovoce a zeleniny. Statkář je na své hospodářství pyšný a nikdy by nedopustil, aby je cokoliv poškodilo. Společnost, která chce pole zjizvit věží vysokého napětí, je jen první z problémů, kterým muž musí čelit. Chvíle, kdy se Hasan dozví, že může jet společně s manželkou na svatou pouť do Mekky, je pro něj zároveň počátkem vyrovnání se se svou minulostí, cestou za odpuštěním všech, kterým ublížil. Hasan je mnohovrstevnatým dílem, jež v pečlivě komponovaných záběrech sleduje snahu jedince vypořádat se se světem, se svými bližními, i se sebou samým.