Autoritativní otec se snaží pro svou rodinu dělat to nejlepší. Každý večer si najde čas na dva starší syny, a na narozeninovou oslavu jednoho z nich dokonce pozve kouzelníka. Nálada oslavy je veselá, a tak když je třeba dobrovolník pro trik, otec se rád přihlásí. Jenže v ten okamžik se cosi zvrtne a hlava rodiny z kouzelné truhly již nikdy nevyleze. Rodině zůstane jen kuře, ve které se tatínek proměnil, a doteď pasivní matka je nucena převzít za rodinu zodpovědnost a projít zásadní proměnou. Režisér Omar El-Zohairy o svém sžíravě hravém filmu říká, že jej koncipoval jako báseň. Báseň o antihrdinech přehlížených světem, jež mnohé vypovídá o realitě současného Egypta. Hlavní cena letošního Týdne kritiky v Cannes.