Amparo
V tísnivém sociálním dramatu titulní hrdinka nastupuje závod s časem, když je její syn odveden při jednom ze zátahů armády v ulicích. Svobodná matka, pro níž jsou její děti vším, je vydaná napospas korupcí prorostlému systému, shánění peněz na úplatek zkouší její osobní hranice i kvalitu už tak dost poškozených sociálních vazeb. Uvedeno v rámci canneského Týdne kritiky.