Olga
Ukrajina, podzim 2013. Patnáctiletá vrcholová gymnastka Olga má před sebou tréninkový pobyt ve Švýcarsku, znamenající zásadní posun v kariéře. Politická situace v Kyjevě se však vyostřuje, Olžina matka, aktivistická novinářka, se přidává k tisícovkám demonstrujících na Majdanu. Strhující snímek o zásadních dilematech na prahu dospělosti nadchl publikum na letošním festivalu v Cannes.
Ukrajina, podzim 2013. Patnáctiletá vrcholová gymnastka Olga má před sebou tréninkový pobyt ve Švýcarsku, zemi svého otce, znamenající zásadní krok v kariéře přes evropský šampionát až na olympiádu. Politická situace v Kyjevě se však vyostřuje, Olžina matka, aktivistická novinářka, se přidává k tisícovkám demonstrujících na Majdanu, kde se pohybuje i Saša, Olžina výrazně politicky angažovaná bývalá kolegyně z ukrajinského týmu a kamarádka. Strhující snímek debutujícího francouzského tvůrce o zásadních dilematech na prahu dospělosti nadchl publikum na letošním festivalu v Cannes, odkud si v rámci sekce Týden kritiky odnesl cenu za scénář.