RapStory
Rap. Podmanivý rytmus a upřímná výpověď. Humor nebo agrese, odraz egoismu v navýsost egoistické době. Nakažlivý virus. Tohle není žádné Hip Hap Hop, ale zcela revoluční kultura, která do Česka naplno přišla teprve se sametovou revolucí. Český rap se postupně z vysmívaného žánru stal novým popem – a to přesto, že jej dlouhodobě přehlížel rozhlas i televize. RapStory od režiséra Šimona Šafránka a střihače Šimona Hájka (dokumenty King Skate, Meky) je webová série, která v deseti epizodách přináší strhující příběhy rapperů od průkopníků Michaela Viktoříka či Oriona po současné fenomény Yzomandiase a Viktora Sheena. Všichni našli v rapu svobodu navzdory společenským očekáváním i konvencím. Film je přístupný od 15 let.