Pastora Ernsta Tollera přivedla do náručí církve pohnutá minulost. V kostele kdesi ve státě New York se stará o nepočetnou komunitu věřících, nabízí jim duchovní radu i konejšivé slovo. Byť je ostatním oporou, setkání s rozrušenou Mary a jejím labilním manželem Michaelem jeho zdánlivou stabilitou otřese. Obtížnou roli pochybujícího kněze famózně ztvárnil Ethan Hawke.
Pastora Ernsta Tollera přivedla do náručí holandské reformované církve pohnutá minulost. V kostele kdesi ve státě New York se stará o nepočetnou komunitu věřících, nabízí jim duchovní radu i konejšivé slovo. Byť je ostatním oporou, setkání s rozrušenou Mary a jejím labilním manželem Michaelem jeho zdánlivou stabilitou otřese. Obtížnou roli pochybujícího kněze ztvárnil Ethan Hawke s potřebnou mírností, přidávající jí na uvěřitelnosti. Film Paula Schradera o rozporech, které k životu ve víře neodmyslitelně patří, proto vře nejen dramaticky, ale probublává i pod povrchem.