Minamata
New York, 1971. Dříve obletovaný fotograf Eugene Smith (Johnny Depp) žije osamocen a ke dnu lahve nikdy nemá daleko. Náhlá cesta do japonského města Minamata, kde bezskrupulózní korporace znečišťuje pobřežní vody, však jeho životu vtiskne nový smysl. Deppem produkované, na jeho výrazném herectví založené drama vypráví o odvaze potřebné k boji s bezprávím a zamýšlí se nad hranicemi (nejen) novinářské etiky.
New York, 1971. Dříve obletovaný fotograf Eugene Smith (Johnny Depp) žije osamocen a ke dnu lahve nikdy nemá daleko. Ač reportážemi ze 2. světové války uhranul svět, jeho sláva dávno uvadla. Náhlá cesta do japonského města Minamata, kde bezskrupulózní korporace znečišťuje pobřežní vody, však jeho životu vtiskne nový smysl. Deppem produkované, na jeho výrazném herectví založené drama vypráví o odvaze potřebné k boji s bezprávím a zamýšlí se nad hranicemi (nejen) novinářské etiky. Zároveň se ohlíží za dobou, kdy jsme toho o změně klimatu věděli pramálo a usilovat o čistotu životního prostředí tedy bylo ještě méně populární než dnes.