Přes čáru
Začínají vánoční svátky a Andy odjíždí mimo město, aby v luxusní vile strávil čas se svými nejlepšími kamarády. Zprvu konsenzuálně prováděné hrátky však odhalují, že v mužské skupině má každý své osobní hranice nastavené jinak. Nový snímek Marca Bergera je subverzivním pohledem na maskulinitu v její nebezpečně toxické podobě.
Začínají vánoční svátky a Andy odjíždí mimo město, aby v luxusní vile strávil čas se svými nejlepšími kamarády. Prostředí mužské společnosti a panující bezčasí vybízí k uvolnění, odpočinku i vzájemnému škádlení. Zprvu konsenzuálně prováděné hrátky však postupně odhalují, že každý má své osobní hranice nastavené jinak. Od uvedení svého debutu Plan B (2009) se Marco Berger kontinuálně zajímá o možnosti queer vyprávění a reprezentace erotických fantazií, sexuality či genderu. Film Přes čáru přitom není výjimkou. I tentokrát argentinský tvůrce přináší subversivní politickou výpověď, když se zaměřuje na maskulinitu v její nebezpečně toxické podobě.