Pošetilí
Marlena (62) a Tomasz (42) spokojeně žijí v domě na mořském pobřeží, pohrouženi do svého vztahu. Jejich soužití zásadně naruší Marlenino rozhodnutí vzít si domů svého nemocného syna… Tomasz Wasilewski ve zneklidňujícím rodinném dramatu klade důraz na podmanivou vizuální stylizaci a distancovanost vyprávění, pečlivě komponované obrazy pak zdařile dokreslují vnitřní boj protagonistů.
Marlena (62) a Tomasz (42) spokojeně žijí v domě na mořském pobřeží, pohrouženi do svého vztahu. Jejich soužití však zásadně naruší Marlenino rozhodnutí vzít si domů svého nemocného syna… Po úspěchu předchozího snímku Spojené státy lásky, oceněného na Berlinale, rozvíjí Tomasz Wasilewski ve svém čtvrtém filmu na půdorysu zneklidňujícího rodinného dramatu svůj svébytný režijní rukopis. Důraz přitom klade na podmanivou vizuální stylizaci a jistou distancovanost vyprávění. Pečlivě komponované obrazy, které zdařile dokreslují vnitřní boj protagonistů, jsou pak výsledkem druhé spolupráce Wasilewského s ceněným rumunským kameramanem Olegem Mutu.