Atlantida
„Vzdal jsem se jakýchkoliv snů,“ říká hrdina filmu, který kromě jiného radikálně promění váš pohled na poetiku benátských lagun. Ve světě mladíků plně oddaných rychlým motorovým člunům opravdu není mnoho perspektivy, jejich soustředění jako by končilo u schopnosti pojmenovat loď po milované dívce. Všednost jejich dní může lákat svou zdánlivou bezstarostností, absence jakékoliv perspektivy ale spíše děsí. Vyhlášený estét Yuri Ancarani ve své dokufikci vyplňuje skutečná místa snovými kvalitami a ukazuje se i jako velmi citlivý pozorovatel, který svůj film vystavěl na interakci se skutečnými lidmi. Postavy jeho Atlantidy jsou možná silácké, film je však portrétuje mimořádně křehce.