Amerika
Eli pracuje jako plavecký trenér v Chicagu a až zpráva o smrti otce jej donutí vrátit se do rodného Izraele. Rozhodnutí kontaktovat kamaráda z dětství spustí sérii událostí, které všem zúčastněným navždy změní život. Láskyplná pocta kinematografii 60. a 70. let i úchvatný příběh o lásce a přátelství, tím vším je snímek Amerika.
Eli pracuje jako plavecký trenér v Chicagu a až zpráva o smrti otce jej donutí vrátit se do rodného Izraele. Zdá se, že si ke své minulosti chová odstup, ale i přes to se rozhodne kontaktovat kamaráda z dětství Jotama. Ten teď vede malé květinářství společně se svou snoubenkou Iris. Obnovení starého přátelství spustí sérii událostí, které všem zúčastněným navždy změní život… Po úspěchu filmu Cukrář se Ofir Raul Graizer vrací na MFF Karlovy Vary se snímkem, jenž skládá láskyplnou poctu kinematografii 60. a 70. let. Se snímkem plným emocí, barev a vůní, který vyzdvihuje hodnoty, jako jsou přátelství, láska a morální zodpovědnost.