Velká premiéra
Herec Šnajdr s radostí přijímá nabídku na první režijní příležitost. Nevadí mu, že kvůli tomu musí odjet z Prahy do Olomouce. Naopak. Vztah s manželkou stejně příliš neklape a v Olomouci může bydlet u své svérázné babičky, bývalé herečky, se kterou sdílí specifický smysl pro humor a mystifikaci a která je tak pro něj ideální partnerkou pro improvizované představení. Přípravy na premiéru ale nejdou úplně podle plánu. Babička se nenechá režírovat jen tak snadno a šéf kulturního domu má o umění úplně jiné představy než Šnajdr. V hlavních rolích hořkosladké komedie Miroslava Krobota excelují Pavel Šimčík, Iva Janžurová a Iva Pazderková.