Ještě jedno jaro
V roce 1972 v Jugoslávii propukla poslední evropská epidemie pravých neštovic. Strhující archivní dokument, tvůrci trefně označovaný jako medicínský thriller, rekonstruuje dramatické dění oněch několika jarních měsíců, až se stěží ubráníme srovnávání s celosvětovým děním posledních dvou let.