Noc
Stará čínská píseň o noci, která s sebou odnáší i kousek našeho srdce. Obyčejná zákoutí Hongkongu, jak už je nikdy nezažijeme. Noční ruch, který působí pozoruhodně klidně. Tsai Ming-liang jako mistr zachycování utlumené komunikace a plynoucího, pomíjivého času.