Žena rehabilitující ochrnuté končetiny a starý muž rozjímající pod ještě starším stromem – oba patří mezi slavné osobnosti tchajwanské kultury. Tsai Ming-liang v mlčenlivé komunikaci s lidmi a místy, které představuje způsobem připomínajícím pocit, když se za letního dne probudíme z konejšivého odpoledního spánku.