Manželé Hále a Amír čelí nelehké situaci. Jejich čtyřletý syn Ilija přestal z ničeho nic mluvit. Početná vyšetření nenajdou žádnou fyziologickou příčinu, a tak se psychoterapeut rozhodne pro neobvyklé řešení. Pečující matka Haleh se má stáhnout do pozadí, zatímco Amir přebírá veškerou péči o syna. Změnami způsobené napětí nabírá na síle, až nad ním rodina postupně ztrácí kontrolu. Celovečerní debut režisérky Dornaz Hajihy je nejen vynikající studií mezilidských vztahů zbavených přirozenosti a trýznivých důsledků z toho plynoucích, ale také příběhem bezmoci, jež zakouší každý rodič ve snaze ochránit své milované dítě.