Můj otec, kníže
Intimní portrét vztahu jedné z klíčových polistopadových autorit Karla Schwarzenberga a jeho dcery Lily Schwarzenbergové. Fascinující rozhovory natočené v průběhu pěti let se nevyhýbají ani nepohodlným, kontroverzním tématům, jako je komplikované dospívání ve stínu charismatického otce a pod tíhou aristokratických tradic a zvyků.