Slovo
Autorka Chvilek Beata Parkanová se do Karlových Varů vrací s mimořádně sugestivním portrétem rodiny notáře Václava Vojíře, maloměstské morální autority, a jeho obětavé ženy Věry. Suverénně vyprávěnému a originálně pojatému intimnímu dramatu, jehož hrdinové si během léta 1968 projdou těžkou zkouškou, vládnou filigránsky vytříbené herecké výkony Martina Fingera a Gabriely Mikulkové.