Ijen / London
Tiché podobenství, které by se mohlo odehrávat stejně tak v industriální zóně kdesi za městem, jako na jiné planetě. Mistr 16mm filmu Ben Rivers vtahuje do ponuré krajiny, jejíž nálada naznačuje toxickou zkázu, aby se nakonec objevily stopy života. Šest minut, které dokážou navzdory omezené paletě barev navodit velmi silné pocity.