Obrazy starého sveta
V dokumentu, stylem výpovědi odkazujícím k reflexivní lyrice, se prostřednictvím rázovitých obyvatel odlehlých končin slovenského venkova přemítá o stáří, samotě, chudobě a tíži životního údělu, zároveň však také o nezdolnosti člověka a autentickém bytí, odolávajícím civilizačním tlakům.