Kuciak: Vražda novináře
V únoru 2018 otřásla Slovenskem zpráva o chladnokrevné vraždě investigativního novináře Jána Kuciaka a jeho snoubenky. Dánský koprodukční dokument rozplétá chapadla (nejen) slovenské mafie z cenné zahraniční perspektivy. Děsivý příběh připomíná zápletku rafinovaného thrilleru, smutným faktem však zůstává, že takto krutá byla a je skutečnost sama.
Když v únoru 2018 otřásla Slovenskem zpráva o chladnokrevné vraždě investigativního novináře Jána Kuciaka a jeho snoubenky Martiny Kušnírové, málokdo si dokázal představit spletitost pozadí tohoto děsivého zločinu. Veřejný tlak na jeho vyšetření se proměnil v nejmohutnější protesty od pádu komunismu… Dánský koprodukční dokument rozplétá chapadla (nejen) slovenské mafie z cenné zahraniční perspektivy a s potřebným odstupem. Příběh oligarchů, zkorumpovaných soudců, samolibých podnikatelů, prohnilé policie a bezskrupulózních politiků připomíná zápletku rafinovaného thrilleru, ačkoliv smutným faktem zůstává, že takto krutá byla a je skutečnost sama.