Ve svém nejnovějším snímku hledá jeden z největších filmových fanoušků a zároveň znalců dějin kinematografie mezi filmaři Alexandre O. Philippe (78/52 nebo Paměť – zrod Vetřelce) odpověď na otázku, do jaké míry navazuje ve svém mysterií opředeném díle nejoriginálnější autor současnosti David Lynch na fundamentální klenot americké filmové produkce Čaroděje ze země Oz.
Mezi filmaři je mnoho vášnivých filmových fanoušků, jen málokterý z nich však dokáže svou posedlost filmem a úžasné znalosti dějin kinematografie vyjádřit tak poutavým a analytickým způsobem jako Alexandre O. Philippe. Ve svém nejnovějším snímku hledá odpověď na otázku, do jaké míry navazuje ve svém mysterií opředeném díle nejoriginálnější autor současnosti David Lynch na fundamentální klenot americké filmové produkce Čaroděje ze země Oz. Na pomoc si přizval filmaře Davida Loweryho, Johna Waterse a Rodneyho Aschera či renomovanou kritičku Amy Nicholson, ale i fascinující výsledky cinefilských bádání, které mimo jiné prokazují, že nejpopulárnější americká filmová pohádka z roku 1939 je vůbec nejvlivnějším a nejcitovanějším titulem, který kdy byl natočen.