Leonor nikdy nezemře
Jaké by to bylo, potkat se s filmovými hrdiny našich fantazií? Postarší Leonor, někdejší scenáristka béčkových akčních filmů, jejíž hvězda už dávno vyhasla, upadne do kómatu poté, co jí na hlavě přistane sousedova televize. V její mysli však díky tomu ožije nedokončený příběh o ušlechtilém Ronwaldovi, jenž se rozhodne postavit se zločineckému gangu.
Jaké by to bylo, potkat se s filmovými hrdiny našich fantazií? Postarší Leonor, někdejší scenáristka béčkových akčních filmů, jejíž hvězda už dávno vyhasla, upadne do kómatu poté, co jí na hlavě přistane sousedova televize. V její mysli však díky tomu ožije nedokončený příběh o ušlechtilém Ronwaldovi, jenž se rozhodne postavit zločineckému gangu. Celovečerní debut filipínské režisérky a kameramanky Martiky Ramirez Escobar osvěžujícím způsobem prolíná realitu s fantazií, vztahové drama s crazy komedií i cinefilní odkazy s filmovými stereotypy. Formálně pestrý, akcí a nadsázkou nabitý nezávislý film získal Zvláštní cenu poroty na festivalu Sundance.