Štrasburk, 1518
Tančit, jako byste se už neměli probudit anebo jako byste chtěli zahnat zlou nemoc. Jonathan Glazer se pro svůj lo-fi taneční film spojil s kameramanem Dariusem Khondjim, o hudbu se stejně jako v případě sci-fi Pod kůží postarala Mica Levi. Prázdné místnosti, do kterých tanečníky zahnala pandemie, ožívají frenetickým pohybem.