I v rozkladu může být krása – a nezřídka opravdu je. Režisérka Jodie Mack se potřetí vydává hledat poezii mezi předměty odsouzené k zániku, tentokrát mezi květiny a jinou floru. Výtvarně výrazný nápad a zklidňující film poutají pozornost publika k detailům, texturám i úvahám o pomíjivosti.