Naslouchej očima
Mladičká boxerka Keiko se narodila nedoslýchavá, přesto úspěšně vstoupila do profesionálního ringu. Její styl provází klidná síla, ale i nejistota. Zavrávorá křehká dívka pod ranami života, nebo svůj vnitřní souboj ustojí? Překvapivě lyrický film z boxerského prostředí si nese pověst nenápadného klenotu letošního Berlinale.