Hnízdečko
Osmnáct měsíců na zahradě vlastního domu, hravě překlopených do vlídného krátkého filmu. Hlynur Pálmason a jeho tři děti si staví útočiště a mimoděk zachycují paletu mikropříběhů, proměny krajiny i plynutí času. Proměnlivou, na 35mm film nasnímanou islandskou krajinou to jen začíná.