Tak zas v pátek, Robinsone!
Láskyplné zobrazení srážky dvou udýchaných gigantů. Jean-Luc Godard a íránský filmař a literární osobnost Ebráhím Golestán si na dálku vyměňují citace a kryptické teze. V rozhovoru, který se měl odehrát dávno v minulém století, nemůže dojít na témata menší, než je lidstvo, čas, umění a smrt.
Láskyplné zobrazení srážky dvou udýchaných gigantů. Jean-Luc Godard a íránský filmař a literární osobnost Ebráhím Golestán spolu rozmlouvají na dálku ze svých rezidencí pomocí citací a kryptických tezí. V rozhovoru, který se měl odehrát dávno v minulém století, nemůže dojít na témata menší, než je lidstvo, čas, umění a smrt. Přitom ega protagonistů nezastíní autorku, která dál propojuje a zpracovává způsob, jakým se prezentují. Osamělí Robinsoni – devadesátníci, každý na svém ostrově vymezeném dějinami a temperamentem, se vyjevují nejen jako tvrdohlaví umělci a myslitelé plující volně na vlnách intertextuality, ale také jako křehké, stářím sužované bytosti.