Patnáctiletá Kenza a její o dva roky mladší bratr Madhi se s oblibou vzájemně ztrapňují na sociálních sítích. Při cestě autobusem se Kenza rozhodne Madhiho potrápit – musí vyznat lásku Jadě, kterou miluje, ale která o jeho existenci zatím neví.