Sideral
V přístavním městě Natal na severu Brazílie se připravuje start první vesmírné rakety s lidmi na palubě. Pár se dvěma dětmi žije nedaleko vesmírného centra. Ona je uklízečka, on mechanik, ale ona sní o vzdálených horizontech.