Warsha
Mohammed pracuje jako jeřábník v Bejrútu. Jednoho dne se nabídne, že půjde pracovat na jeden z nejvyšších a nejnebezpečnějších jeřábů v Libanonu. Z dosahu zvědavých očí se tak může věnovat své skryté vášni a nalézt svobodu.