Vedlejší postava Paula aspiruje na to, stát se hlavní postavou. Těsně před závěrečnými zkouškami jí ale začne zlobit generátor emotivní hudby, a to je problém. Hvězda se bez tklivého doprovodu smyčců obejde jen těžko. Druhořadí jsou film o tom, jaké je to žít ve filmu. Okouzlující óda na kinematografii, smršť nápadů a hravost v každém záběru.
Paula je zatím jen obyčejná vedlejší postava, brzy ji ale čekají závěrečné zkoušky ve škole pro hlavní postavy. Z ničeho nic jí však začne zlobit generátor emotivní hudby, a to je problém. Žádná hvězda se bez doprovodu burácivých smyčců a tklivého klavíru neobejde. Nikdo netuší, v čem by mohl být problém, a tak je dívka nucena začít pátrat sama. Vydává se nejen do minulosti své rodiny, ale i do světa na okraji, do světa vystřižených postav a pokoutních kšeftařů s ruchy… Film o tom, jaké je to žít ve filmu. Okouzlující óda na kinematografii, smršť nápadů a hravost v každém záběru. To vše jsou atributy snímku Druhořadí.