Nit ze světla
Co vidíte na úryvcích z osmimilimetrového filmu? A má cenu se o tom bavit, když respondenty ustřihnete v půlce věty? Křehký film na pomezí neprostupné abstrakce a velmi konkrétních postřehů si imaginativně hraje s povahou média, přičemž láska k němu je jen jedním z osobních vyznání.