„O náboženství jsem nepřemýšlela, dokud se z něj nevylouplo násilí.“ Osobní film, ve kterém se prolíná náboženská ikonografie s intimitou a ve kterém hutný doprovodný text doplňuje obrazy katolických ikon i předmětů osobní potřeby. Barvitá modlitba, která připomíná, kolika hranicemi je svázána víra.