Agrologistika
Pohled na práci, který uklidňuje. Strohý, analytický, pedantský, a přece životem pulzující film dokazuje, že svět strojů, zvířat i lidí může fungovat ve fascinující synergii. Probouzí ve vás účelná industrializace harmonické pocity, anebo spíše nervozitu? Tak či tak, Agrilogistika je film, po kterém dostanete chuť na rajče.