BANGER.
„More, víš, jak je těžký dostat se mezi top hráče?“ oponuje Láďa svému nejlepšímu kamarádovi Alexovi, který je odhodlaný udělat vše pro to, aby natočil hit s uznávaným rapperem. Na obzoru se konečně rýsuje slibná příležitost, je tu ale menší problém. Stojí hromadu peněz a Alex zrovna sekl s dealováním. Adrenalinovaná jízda plná rapu a drog začíná.
Alex má nejlepší kokain v Praze, rozhodne se ale s dealováním seknout. Prodej mu sice vydělal na luxusní oblečení, jako začínající rapper však touží po úspěchu a slávě. Na obzoru se navíc rýsuje slibná příležitost natočit hit s uznávaným interpretem, který by ho mohl dostat mezi top hráče. Cestu do studia však komplikuje jeden malý detail: spolupráce je časově omezená a stojí hromadu peněz. Boj o čas i základní životní funkce začíná. Po minimalistickém dramatu Domestik přichází Adam Sedlák se zběsilou adrenalinovou jízdou noční Prahou, plnou rapu a drog. Film natočený výhradně na iPhone nabízí sondu do života současné mládeže a přináší dosud nejvýraznější roli Adama Mišíka.