Pieta
Mateo žije s matkou Libertad v růžovém oparu. V mikrokosmu, který má přesně dva obyvatele, matku a syna. Jednoho dne je mu diagnostikována rakovina… Pieta patří jen k malé hrstce filmů, které se rozhodnou popřít všechna pravidla, aby odvyprávěly naprosto realistický příběh. Ocitáme se v realitě, kde má matka stejnou moc jako diktátor ovládající Severní Koreu. Stejně toxickou, stejně absolutní, stejně smrtící.